Korzyści szkoleń konsultingowych oraz pozostałych podnoszących umiejętności

Konsultowanie utożsamiane jest z szeregiem profesji i zawodów. Najpopularniejsze są oczywiście miejsca pracy konsultantów telefonicznych. Radzenie i przewodzenie klientowi nie kończy się jednak na słuchawce telefonicznej. Sektory Public Relations, ludzie koordynujący prace tymczasowe i masy pozostałych „pośredników” poszczególnych usług dbają o kontakt i długofalowość relacji z klientem, na różnych płaszczyznach.
szkolenie
Napisał: Strelka Institute for Media, Architecture and Design
Na podstawie: http://www.flickr.com
Nie jest to prosta sprawa jak początkowo mogłoby się wydawać. Konsulting – kojarzony przeważnie z oferowaniem i nachalnym „wciskaniem pod sprzedaż” ma swoje głębsze przesłanki. Za reklamowaniem i informowaniem klienta stoją w rzeczywistości setki godzin szkoleń, które poszczególni konsultanci przechodzą z uwagi na przyszłych odbiorców. Inny tok szkolenia dotyczy konsultantów w branży telefonicznej, inny ekonomistów, jeszcze inny specjalistów bankowości detalicznej (poznaj więcej: synergy-trainings.pl).

Wszystkie konsultingowe branże scala ten sam, długofalowy cel – stworzenie sprzyjającego wizerunku sprzedawcy i przekonanie klienta do wyboru naszej usługi. Konsultujący są znawcami w słownej prezentacji, lecz uzyskać to stanowisko może dziś niemal każdy wytrwały. Wystarczą chęci, determinacja i gotowość „gry na czas”, niekończące się argumenty na odmowy, płynna dykcja itp. Takie referencje to podstawa, od której zależy powodzenie w przyszłej pracy konsultanta, na każdym szczeblu.

Pracownicy działów ds. public relations, reklamy itd. podnoszą swoje umiejętności doradcze przez
szkolenie
Napisał: Silicon Beach Training
Na podstawie: http://www.flickr.com
regularne szkolenia obsługi klienta. Obsługa klienta bazuje na identyfikowaniu potrzeb, jest też ściśle powiązania z aktualnymi produktami i podglądaniem konkurencji. Pozostanie w tyle równa się odejściu dotychczasowych klientów, którzy korzystali z naszych usług. A to oznacza niższe zyski i niepokój pracodawcy, który może za chwilę wypatrywać bardziej efektywnego konsultanta. To nie są groźby – trafienie na nieprzyjemny projekt czy zwyczajnie gorszy okres pertraktacji z klientami daje się natychmiast wyczuć przy wypłacie. Finałem może być poddanie się i zmiana pracy.



Sposoby mówienia, odpowiednia autoprezentacja i umiejętności co do samej obsługi klienta – to wszystko poznawane już w trakcie szkoleń i decyduje o sukcesie w pracy konsultingowej (zapraszamy do kontaktu).

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-01-22 15:51:02
Tagi: klient, marketing, ekonomia, konsulting