Czym są banery i czy warto korzystać z tej formy reklamy? Czy powinno się zainwestować w banery standardowe czy internetowe?

Baner jest to forma reklamy, komunikatu albo innego przekazu. Często mówimy w tym kontekście o wydrukowanym na dużym fragmencie materiału przekazie informacyjnym lub reklamowym. W internecie baner to graficzny sposób przekazania treści informujących, jak również reklamowych, jest często odnośnikiem do strony produktu, jaki jest promowany. Często wykonywany jest w technice Adobe Flash, zaś wcześniej były to najczęściej dokumenty w formacie GIF. Baner w Internecie, jak też w przestrzeni miejskiej powinien być dobrze zainstalowany.

outdoor w mieście
Napisał: FaceMePLS
Na podstawie: http://www.flickr.com
Montaż banerów w konkretnych miejscach miasta to zadanie dla specjalistycznych firm, identycznie natomiast prezentuje się to w internecie, gdyż trudno czasem samemu sobie z tym poradzić - instalacja i montaż banerów. Jedynie specjalistyczna firma wie, jak do tego tematu podejść. Właściwa instalacja banerów, w internecie albo w przestrzeni publicznej to zagwarantowanie dobrej reklamy oraz wysokiej rozpoznawalności naszego przekazu, banery bowiem odznaczają się dużą skutecznością. Są wygodne i wszechstronne, jeżeli chodzi o banery tradycyjne, to trzeba powiedzieć, iż są wygodne w czasie transportu. Banery takie (sprawdź stronę z banerami reklamowymi) - w przeciwieństwie do innych takich produktów - można składać czy zwijać bez ryzyka zrobienia uszkodzeń w materiale. W tym wszystkim natomiast bardzo ważna jest lokalizacja baneru i to w jaki sposób oddziałuje na ewentualnego odbiorcę. Trzeba przyznać, iż banery w przestrzeni miejskiej są stale bardzo powszechne i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższej przyszłości miało to ulec zmianie.



reklama banerowa w mieście
Napisał: Alan Stanton
Na podstawie: http://www.flickr.com
Co do internetu sprawa już nie jest tak prosta, gdyż dzisiaj już coraz częściej odchodzi się od tego pomysłu, a stosuje się innego rodzaju, sprytniejsze sposoby na reklamowanie się w sieci. Internet bardzo się rozwija, a konsumenci nie są już tak podatni na stare sposoby, podchodzą do tego bardziej krytycznie, dlatego też trzeba szukać nowych sposobów. W związku z tym na pytanie, w jakie banery powinno się inwestować, odpowiedź jest oczywista: tradycyjne. Aby natomiast zadziałały trzeba zastanowić się nad odpowiednią lokalizacją, aby przemawiały do potencjalnych klientów naszego przedsiębiorstwa. Na te różne wątpliwości dość ciężko odpowiedzieć bez dużej znajomości tematu, z tego powodu czasem bardziej opłaca się zostawić ta pracę fachowcom - propozycja banerów.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-04-22 11:13:11
Tagi: reklama, lokalizacja, firma, klienci